top of page
  • Tzahi Sarousi

והרי החדשות - חשיבותו של ניוזלטר איכותי

אתם משקיעים זמן רב באיסוף מידע מקצועי יקר ערך, מקפידים להתעדכן בחדשות מקצועיות על הנעשה ועל השינויים בשוק, בוחנים לעתים קרובות כיצד ניתן לחזק ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם, אך בכל הסערה הזו עולה השאלה - האם הלקוחות שלך מודעים לזה?

מעמדו ותפקידו של רואה החשבון נמצא בשינוי מתמיד, אבל ישנו אלמנט אחד ששמר על מעמדו בשני העשורים האחרונים – והוא תיבת הדואר האלקטרוני. דואר אלקטרוני נמצא בסביבה מאז שנות ה- 70 ובשימוש מקובל ונפוץ במהלך שנות ה – 90 והוא עדיין נחשב כאחד הכלים המועדפים והיעילים לתקשורת והעברת מסרים ותכנים בין אנשים וגופים.

בתוך כך, כלי דיגיטלי / רשתי חזק נוסף שמעמדו הלך ותפס תאוצה בשנים האחרונות הינו הניוזלטר. מדובר בעדכן המהווה מעין סוכן מכירות דיגיטלי ובעידן הטכנולוגי הוא נחשב כאחד הכלים החזקים והיעילים ביותר לחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים ובניית היסודות לקשר עם לקוחות פוטנציאליים. היות וגם על תוכן העדכן חלים כללי אתיקה מקצועית ברורים ולכן נדרש לוודא כי הוא יהיה אטרקטיבי ושימושי מחד, אך מקצועי, לא פרסומי ואתי מאידך.

 

כדי לרדת גם לרמת הפרקטיקה - אספנו עבורכם 4 טעמים מקצועיים לחשיבותו של ניוזלטר איכותי:

תקשורת מותאמת אישית ומכוונת מטרה

בניגוד לקמפיין שיווקי שמכיל רק מידע פרסומי, ניוזלטר מאפשר ליצור איזון בין מידע כללי שלדעתך רלוונטי לקורא לבין "תוכן שיווקי מכירתי". ניוזלטר מותאם אישית כך שיכלול עדכונים מקצועיים חשובים, חדשות רלוונטיות אודות פעילות משרדך ומידע על שירותים ומוצרים נוספים. יתרה מזאת, ניוזלטר איכותי מאפשר לך לבחון אילו תכנים מעניינים את לקוחותיך, הן באמצעות כלים אנליטיים, הקיימים במערכות הדיוור השונות, פילוח של קהל, על מה הקליקו יותר’ זמן השהייה בכל עמוד ותובנות רבות אחרות.

בסיס משותף

בעוד קמפיין שיווקי ספציפי אינו רלוונטי בהכרח לכלל לקוחותיך,, ניוזלטר מכיל מידע חיוני ובעל ערך ממשי לכלל לקוחות המשרד. בנוסף ניתן לפרסם באמצעותו מאמרים מקצועיים פרי עטך - המציעים ניתוח מזווית אישית ייחודית על אירועים כלכליים והשפעתם על המשק, בחינה של רגולציה מתקרבת והשפעתה על עסקים ושלל רעיונות נוספים. מידע זה יסייע ליצור קהל עוקבים המעוניינים להישאר מעודכנים באמצעותך ויפתח בינכם ערוץ הידברות משותף ופעיל.

הכה את המומחה

פרסום תכנים מעוררי עניין ובעלי חשיבות לקהל לקוחותיך באמצעות מאמרים וניתוחי שוק וכן קישורים לבלוגים חיצוניים או לאתרי חדשות ידגישו בפני הקורא כי מדובר ברואה חשבון מומחה שיש לו ערכים מוספים רבים בשלל אספקטים ולא בהכרח רק בפעילות ביקורת רגילה או הכנת דוחות כספיים שנתיים.

הישארות בתודעה

ידוע לכל, כי מקצוע ראיית החשבון מורכב "ממחזורי מכירה ארוכים". רו"ח מלווה הינו תפקיד בעל חשיבות לארגון וככזה אינו מוחלף חדשות לבקרים. כתוצאה מכך, צירוף לקוחות חדשים הינה משימה מורכבת הנמשכת לעתים לאורך פרקי זמן ארוכים. ניוזלטר איכותי תקופתי, יסייע למשרדך להישאר בתודעת לקוחות קיימים, אשר בתורם, יפנו אליך לקוחות או יזדקקו לשירותים נוספים. יתרה מזאת, ניוזלטר יסייע לך להישאר "תחת הרדאר" של לקוחות פוטנציאלים.

 

לסיכום, ניוזלטר המופץ לעתים קרובות הינו כלי בעל השפעה פוטנציאלית אדירה אשר, בידיים הנכונות, ישמור את משרדך בתודעת לקוחות קיימים , ישמש כשגריר דיגיטלי עבור לקוחות פוטנציאליים, יסייע לך בהבנת השוק וישלים חתיכה חשובה בפאזל בדרך להשלמת התמונה המלאה – הפיכת משרדך למשרד מוביל דעה ומבודל ובשאיפה גם בעל מעגל לקוחות נאמן, הולך ומתרחב.

43 צפיות0 תגובות
Robus CPA Logo.png
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page