top of page
  • Tzahi Sarousi

Google Alerts – כל ההתראות שמשרד רו"ח צריך בשביל להישאר בעניינים

ב- 20 לאוגוסט 1968, שודרה מהדורת "מבט לחדשות" הראשונה. החיים היו פשוטים – תכנית אחת, חדשות ממקור אחד, ערוץ 1. היום, כעבור כמעט 50 שנה מאותה תכנית ראשונה, יש מאות אלפי מקורות מידע במדיות השונות – טלוויזיה, עיתונים ורדיו המסורתיים, והאינטרנט – שהביא מהפכה בדרך בה אנו צורכים מידע. עם כל כך הרבה מקורות, המתעדכנים במהירות שיא, כיצד יכול משרד רו"ח להישאר עם היד על הדופק בכל הנוגע לתחומי עיסוקו ולקוחותיו?


”מומחה הוא אדם שהפסיק לחשוב – הוא יודע„ – פרנק לויד רייט


איך אפשר לדעת – שאנחנו יודעים? אחד הכלים החינמיים הטובים ביותר לעקוב אחרי כל נושא רלוונטי למשרדכם, מלבד לסרוק את עיתוני ואתרי הכלכלה באופן יומי, הוא שימוש ב- Google Alerts. מדובר בכלי של חברת גוגל אשר נותן לנו להגדיר מילים וביטויים מעניינים עבורנו, ולאחר מכן שולח התראה למייל כאשר עולה אזכור חדש ברשת בנושא אחריו אנחנו עוקבים.

הכלי מאפשר לכם להגדיר מהו מקור המידע אותו אתם מחפשים, באיזו שפה, מיקומו הגיאוגרפי וטיב התוצאות, כך מסייע לכם למקד את תוצאות החיפוש באופן מיטבי לצרכים שלכם.



השימושים העיקריים של Google alerts:

  1. הישארו מעודכנים לגבי פעילות המתחרים – בין אם מדובר במשרד רו"ח מתחרה או חברות אשר מתחרות בלקוחות חשובים עבור משרדכם.

  2. הישארו מעודכנים לגבי המותג שלכם – מעקב אחר אזכורים של שם המשרד או שותפי המשרד באתרים, פורומים, בלוגים או תגובות. כך ניתן לראות האם מאמרים שכתבתם, ראיונות שסיפקתם לאמצעי המדיה השונים או הישגים מקצועיים של המשרד – "מכים גלים" ומעוררים עניין ברשת. אלמנט חשוב לא פחות הוא אזכורים שליליים – מאחר ועדכון מהיר אודות חוות דעת שלילית או תגובה שאינה אוהדת תאפשר למשרדכם לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

  3. הישארו מעודכנים לגבי נושאים חמים בתעשייה, בארץ ובעולם – עדכוני חקיקה, חדשות מתפרצות והנושאים שכולם מדברים עליהם.

  4. מציאת תכנים רלוונטיים ואטרקטיביים לשתף באתר האינטרנט המשרדי וברשתות החברתיות – ההתראות מספקות תוכן שוטף בתחומי העניין של משרדכם, כך שבמקום שתאבדו זמן יקר במציאת הפוסט הבא של משרדכם – הפוסט ימצא אתכם.


בשלב הזה אנחנו מקווים שאתם כבר משוכנעים שכדאי להשתמש ב- Google Alerts, והשאלה החשובה לא פחות היא – מהי הדרך הנכונה ביותר?


אספנו עבורכם רשימה של התראות שיסייעו למשרדכם לעקוב אחרי כל מה שמתרחש. את ההתראות צריך להזין לשורת החיפוש הראשית (ראו תמונה מצורפת).

  • מעקב אחר מותג המשרד – לדוג' www.robuscpa.co.il. פשוט החליפו לכתובת אתר המשרד שלכם, והקלידו אפשרויות שונות כגון: robuscpa.co.il, robuscpa ו- robus cpa.

  • מעקב אחר מתחרים – הזינו את שמות המשרדים המתחרים או שותפי המשרד, בווריאציות שונות.

  • מעקב אחר שאלות בתחומי פעילות המשרד – טיפ יעיל במיוחד(!) הזינו שאלות עסקיות בהן משרדכם נתקל לעתים קרובות, לדוג': מתי צריך דוח כספי, איך להירשם כעוסק מורשה, כיצד להגיש דוח מס לתושב אמריקאי וכדומה. שאלות אלו יסייעו לכם לעקוב אחר תכנים חדשים בנושאים אלה, להיחשף לקהל לקוחות פוטנציאלי אשר העלה את נושא השאלה וכן לספק מענה בפורומים השונים – וכך להתבסס כמומחה בתחום.

  • מעקב אחר איכות התוכן של אתר המשרד – הזינו שתי התראות חדשות:

  • Site:yourdomain.com + All results

  • Site:yourdomain.com + Only the best

החליפו את yourdomain.com בכתובת האתר שלכם. כעת, תישלח לכם התראה עבור כל התוצאות המקוונות של משרדכם והתראה אחת עבור תוכן שלכם המסווג כאיכותי בעיניי Google. כך תוכלו לדעת אילו תכנים מגיעים לקהל רחב – ולמנף אותם לטובת משרדכם ואילו תכנים יש לשפר.


 

”השקעה בידע תמיד משלמת את הריבית הגבוהה ביותר„ - בנג'מין פרנקלין


במקרה הזה, מדובר בהשקעה קטנה במיוחד (של זמן) אשר תשלם ריבית גבוהה במיוחד – בצורת תובנות על סביבת פעילותם של לקוחות המשרד ומשרדי רו"ח מתחרים וכן האופן בו מותג משרדכם נתפס ברשת. כעת, כאשר הידע נמצא בידכם, ניתן לחשוב כיצד לחזק את תדמיתו הדיגיטלית של המשרד ובאילו תחומים מומלץ להתמקד. עוד על נושא זה, תוכלו למצוא במאמר איך לשווק משרד ראיית חשבון בעידן הדיגיטלי.



48 צפיות0 תגובות
Robus CPA Logo.png
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page