top of page
  • Tzahi Sarousi

חשיבותו של תוכן איכותי לשיווק משרד רואי חשבון

מה הטעם של משרד רו"ח לפרסם תוכן איכותי במדיות השונות? מדוע אנו מעוניינים ליצור אותו? מדוע איכות התוכן חשובה להצלחת היוזמות השיווקיות או מאמצי הפיתוח העסקי של המשרד?

כאשר אנו שוקלים ביצוע מהלכי שיווק ופיתוח עסקי למשרד רו"ח, חשוב לשקול את הדברים הבאים:

תוכן איכותי הוא הזדמנות חברתית עבור עסקים חדשים

עם עלייתן של הרשתות החברתיות במיוחד בענפי השירותים המקצועיים, משווקים יכולים להגיע ולהשפיע על השווקים החדשים באמצעות המסרים שלהם.

כיצורים חברתיים, אנו "משתפים" תוכן, "מצייצים" תוכן ו"מלייקקים" תוכן (מלשון המילה Like) לחברים ועמיתים שלנו. כמשווקים, אנחנו מייחלים ומקווים שאחרים יעשו את אותו הדבר גם עם התוכן שלנו.

ברם, בכדי שזה יקרה, אנחנו צריכים לתת לקוראים משהו ששווה לדבר עליו ולשתף אותו. תוכן איכותי ראוי לשיתוף אם הוא עונה לאחת מההגדרות הבאות: מועיל, משעשע ו / או בעל השפעה רגשית.

כמובן, יש לזכור להקל על אחרים לשתף את התוכן – הוספת כפתור “Share” או "like" בניוזלטר המשרדי או בבלוג לדוגמה, יחד עם שימוש נכון בכפתורי "קריאה לפעולה" (Call to action) יסייעו לפתוח את דלתות משרדך ל- 3.5 מיליון משתמשי Facebook ו-1.5 מיליון משתמשי LinkedIn פוטנציאליים בישראל, ולאינספור הזדמנויות עסקיות לעסקים חדשים וותיקים.

תוכן איכותי מבדל אותנו מהמתחרים שלנו

בחיפוש במנוע החיפוש 'גוגל' כיום, יש כ- 427 אלפי תוצאות (!) בחיפוש צמד המילים "משרד רו"ח" בעברית, ועוד מיליוני תוצאות לחיפושים שונים הכוללים מילים כגון "מס", "דוחות שנתיים" וכדומה.

ככל שהזמינות של תוכן באינטרנט גדלה, כך גם הצורך שלנו להבדיל את השירותים שלנו, מוצרים ומידע, כך שאנחנו ממוצבים בשונה ממשרדי ראיית חשבון אחרים.

תוכן איכותי הוא צעד משמעותי בכיוון הנכון. חשוב לוודא כי התוכן מכיל מילות חיפוש נפוצות, מוגש לקורא באופן מושך לעין, מכיל תמונות ואינפו-גרפיקות (infographic) מעוצבות וכמובן את המסר האישי של הכותב והמשרד אליו הוא שייך.

תוכן איכותי מייצר נאמנות ומשאיר אתכם בתודעת לקוחות ועמיתים

שותפים ומנהלים – ובמיוחד רו"ח, מעוניינים לראות תוצאות מוחשיות מכל מאמץ שיווקי משרדי. על ידי מתן תוכן איכותי באמצעי הדיוור השונים שברשות המשרד – בין אם בניוזלטר, בלוג או במאמר בערוצי תקשורת כלכליים, ניתן להפיק תועלת מהישארות בתודעת לקוחות המשרד ועמיתים למקצוע, וכן לבסס נאמנות לטווח ארוך.

הקוראים והמקבלים יעריכו משרד רו"ח המספק תוכן בעל ערך מבלי לדרוש תמורה, ימשיכו לצרוך את התוכן ובמקרים רבים אף ישתפו אותו ישירות עם לקוחות פוטנציאליים עבורך. בנוסף, כשיגיע הזמן שהם יזדקקו לסיוע מקצועי חשבונאי או פיננסי, הסבירות שיפנו אליך עולה עשרות מונים.

ולסיכום, 3 טיפים מהירים עבור תוכן שיווקי איכותי

מחלקת רו"ח ברובוס אספה עבורכם כמה טיפים מהירים שיסייעו בכתיבה והגשה של תוכן איכותי:

1) שימוש באמצעים ויזואליים ווידאו

וידאו הוא הצורה הנצרכת ביותר של התקשורת בעולם כיום. שלושים שעות של וידאו מועלים לאינטרנט בכל רגע נתון; זה מרתק ומאפשר את הביטוי של מסרים לא מילוליים אשר לעתים עלולים להתפספס בשימוש במאמר כתוב.

השתמשו בסרטון כאמצעי להצגת תובנה או תובנות עסקיות חשובות, אפשרו לצופים להכיר אתכם ואת המשרד טוב יותר, וגם כדי לספק תוכן. חשוב – דאגו לקשר את הסרטונים לאתר האינטרנט המשרדי או לרשתות החברתיות המשרדיות.

מומלץ לא להטמיע קטעי וידאו בניוזלטר שבעיקרו מכיל תוכן כתוב, וכן לשמור את הסרטונים באורך של שתי דקות או פחות.

2) סקרים

ערכו סקרי לקוחות משרדיים מדי שנה בכדי לבחון מהם הקשיים ו"הנקודות הכואבות" עבור לקוחות שונים בתעשיות שונות, ופרסם את התוצאות באופן מקוון ובאמצעי הדיוור השונים אשר ברשות המשרד.

במציאות העסקית הנוכחית, שקיפות מעודדת תקשורת טובה עם לקוחות, מבססת אמון ותסייע לך בהבנה של מצב הלקוחות באמצעות שאלות מושכלות ומעוררות מחשבה.

3) מקרי מבחן וסיפורי הצלחה (Case studies).

כולם אוהבים סיפור הצלחה טובים, ובמיוחד כאשר הם עטופים במקרי מבחן רלוונטיים עבורם.

אספו סיפורי הצלחה משותפי הביקורת, מיסוי או אחרים במשרד, אשר משקפים סוגיה עסקית שחוזרת על עצמה בתעשיות שונות, והפכו אותה למקרה מבחן, בו אתם מספקים ללקוחותיכם עצות מועילות כיצד לפעול ומאילו "מלכודות" להימנע, מדגימים ניסיון שנצבר "בעבודת שטח" ולבסוף – כיצד ניתן לצלוח אותה (ועדיף – עם חיוך).

כמובן, קחו בחשבון את הנחיות האתיקה המקצועית בכל הנוגע לפרסום פרטי לקוחות או המלצות.

בהצלחה!

59 צפיות0 תגובות
Robus CPA Logo.png
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page